close menu

search button

Εκπαιδευτικός Οργανισμός ΑΚΜΩΝ Α.Ε. - Main Section

Εκπαιδευτικός Οργανισμός ΑΚΜΩΝ Α.Ε. - Main Component

Πρόκειται για ένα πληρέστατο σεμινάριο για όσους επιθυμούν να εργαστούν στο χώρο του digital marketing ή εργάζονται ήδη. Προσφέρει ολοκληρωμένες γνώσεις όσον αφορά το σχεδιασμό, την ανάπτυξη, και την εφαρμογή στρατηγικών πλάνων, χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα εργαλεία, αξιοποιώντας τα social media και την διαδικτυακή διαφήμιση. Οι εκπαιδευόμενοι θα κατανοήσουν πως χτίζεται η επικοινωνία μέσω διαδικτύου και πως μια στοχευμένη διαδικτυακή καμπάνια αυξάνει τις πωλήσεις της επιχείρησης.

Η λειτουργία των πωλήσεων, ως συνδετικός κρίκος μεταξύ της επιχείρησης και της αγοράς, παίζει καταλυτικό ρόλο στην υλοποίηση της επιχειρησιακής στρατηγικής και συνδέεται άμεσα με την επίτευξη των στόχων της επιχείρησης. Παρατηρείται λοιπόν,  μια μετακίνηση από τις παραδοσιακές πωλήσεις στο αναδυόμενο πρότυπο που έχει σαν επίκεντρο την προσαρμοστικότητα και τη δημιουργία σχέσεων. 

Αξιοποιήστε τις σύγχρονες προωθητικές μεθόδους και αυξήστε την κερδοφορία της επιχείρησης σας!!!

Στο σεμινάριο παρουσιάζονται οι τεχνολογίες Web (HTML, CSS, Flash, Javascript) και οι βασικές αρχές λειτουργίας των μηχανών αναζήτησης (search engines) μέσω των τεχνικών Search Engine Optimization (SEO) και Search Engine Marketing (SEM), προκειμένου να αυξηθεί η αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης σας και να διασφαλίσετε ότι η ιστοσελίδα σας ανευρίσκεται ψηλά στις αναζητήσεις Google και η πληρωμένη διαφήμιση σας αποδίδει.

Θα μάθετε να χρησιμοποιείτε τα εργαλεία AdWords και Web Analytics της Google που δίνουν τη δυνατότητα δημιουργίας και παρακολούθησης διαφημιστικής καμπάνιας.

 

 

 

Έναρξη νέου τμήματος: Τρίτη 20-6-2017

Οι Live παρουσιάσεις θα γίνονται κάθε Τρίτη και Παρασκευή από 16.00 μέχρι 20.00

Τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν πλέον βασικό εργαλείο προβολής της επιχείρησης σας.

Από τη δημιουργία μιας σελίδας, το στρατηγικό σχεδιασμό μιας καμπάνιας και την ανάλυση των στατιστικών, στα παραδείγματα επιτυχημένης διαφήμισης και το viral marketing, το σεμινάριο αποτελεί έναν οργανωμένο οδηγό για την ενίσχυση του εταιρικού σας προφίλ.

Μάθετε πώς να αξιοποιήσετε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κάθε κοινωνικού δικτύου για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης σας και να ενισχύσετε το πελατολόγιο σας

Ο ισχυρός ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης μετατοπίζει σήμερα το επίκεντρο του ενδιαφέροντος από τις παραδοσιακές τεχνικές πώλησης σε ένα εξατομικευμένο πρότυπο με έμφαση στη δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με τον πελάτη.

Ο πωλητής αναβαθμίζεται σε σύμβουλο του πελάτη που αναγνωρίζει τις ανάγκες του τελευταίου, διαχειρίζεται αποτελεσματικά τις αντιρρήσεις και τα παράπονα και συμβάλλει καθοριστικά στην αύξηση των πωλήσεων μέσα από έναν ικανοποιημένο πελάτη που θα επιλέξει το κατάστημα ξανά και ξανά.

 

 

 

Έναρξη νέου τμήματος: Δευτέρα 24-10-2017

Οι Live παρουσιάσεις θα γίνονται κάθε Τρίτη και Πέμπτη από 17.00 μέχρι 21.00

Είναι γνωστό, ότι οι καθημερινές εμπορικές συναλλαγές μεταξύ των επιχειρήσεων ρυθμίζονται κυρίως μεταξύ των στελεχών πωλήσεων, τα οποία είναι επιφορτισμένα με σημαντικές ευθύνες και καθήκοντα.

Αυτό αναγκάζει τις περισσότερες επιχειρήσεις να είναι σε διαρκή αναζήτηση, προκειμένου να ενισχύσουν τη δύναμη πωλήσεών τους με νέα στελέχη, που θα έχουν τις βασικές ικανότητες και τις ειδικές γνώσεις για να ανταποκριθούν σε αυτές τις δραστηριότητες.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε όσους έχουν αποφασίσει να ξεκινήσουν την καριέρα τους στις B2B πωλήσεις και ζητούν να ενισχύσουν τις γνώσεις τους με τις βασικότερες δεξιότητες που απαιτούνται.

Περιλαμβάνει θεματολογία που είναι απόλυτα συνυφασμένη με τις προδιαγραφές των εταιριών που αναζητούν να προσλάβουν B2B πωλητές.

 

 

 

Έναρξη νέου τμήματος:
Παρασκευή 6-10-2017

Μέρες / Ώρες μαθημάτων: Παρασκευή από 18.00 μέχρι 21.30 και Σάββατο από 10.00 μέχρι 14.30 (4 εβδομάδες)

Το μάρκετινγκ (marketing) συνίσταται στην οργανωμένη προσπάθεια μίας επιχείρησης ή ενός οργανισμού να ικανοποιήσει τις ανάγκες αλλά και τις επιθυμίες των καταναλωτών.

Με κύριο εργαλείο την έρευνα αγοράς, τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες της επιχείρησης αντιστοιχίζονται με τις ανάγκες των πελατών, ενώ δημιουργούνται νέα αγαθά που μπορεί να ανταποκρίνονται καλύτερα στα χαρακτηριστικά και τις επιθυμίες τους.

Βασική επιδίωξη του τμήματος marketing είναι η δημιουργία πιστότητας των πελατών και η επαναλαμβανόμενη πώληση. Ειδικότερα, τα στελέχη μάρκετινγκ μίας επιχείρησης ή ενός οργανισμού προσπαθούν να δημιουργήσουν μία μακροχρόνια σχέση με τον πελάτη, προσφέροντας υψηλή αξία στα προϊόντα τους, προκειμένου να επιτύχουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την επιχείρηση.

Εκπαιδευτικός Οργανισμός ΑΚΜΩΝ Α.Ε. - Bottom info